• Een gewichtsverliesplan voor succes

    De formule voor het verliezen van gewicht is eenvoudig: eet minder en oefen meer.Maar het is niet echt zo simpel, is het?

     

    Langdurig gewichtsverlies is niet onmogelijk, maar je moet zich inzetten.Een gewichtsverliesplan voor uw succes is een goed begin.Hier zijn tien punten die moeten gaan in je gewichtsverlies plan.

     

    1. Dit voorkomt dat u later te honger krijgt en dan de controle over wat u later in de dag wilt eten verliezen.

     

     

    1. Eet voedsel zoals fruit, groenten en volle korrels.De vezels in deze voedingsmiddelen zullen je vullen en minder ruimte voor ongezonde keuzes verlaten.

     

    1. Veel mensen zullen alleen in het weekend een streng dieet volgen om in de weekenden meer te eten (ongezond) als beloning voor de hele week goed te zijn.Helaas, dit kan ervoor zorgen dat u het gewicht terugvindt die u tijdens de week kan hebben verloren.

     

    1. Uw perceptie van wat een portiegrootte moet zijn en een “ware” portiegrootte kan dramatisch verschillen.Meet uw porties nauwkeurig, vooral als u uw gezonde eetregime eerst begint.

     

    1. Verbintenis om gezond voedsel te eten leidt tot gezond gewichtsverlies – geleidelijk.Kijkend naar je gewicht dagelijks kan ontmoediging veroorzaken en zal veel mensen opgeven en teruggaan naar ongezonde voedselkeuzes.

     

    1. Grijp gezonde granola bars, bananen, appels en ander fruit om de tempo te stoppen om te stoppen voor een kanariebar of melkschudden.

     

    1. Als u absoluut van chocolade houdt, ga dan even een klein stukje – de helft van een candy bar insteaad van een hele!En vermijd elke dag je “splurges”.Bewaar ze voor wanneer je ze echt nodig hebt!

     

    1. Oefening is de sleutel tot langdurig gewichtsverlies.Je hebt het gezegde gehoord, ‘verplaats of verliest’.Te Waar!

     

    1. Afschrijven wat je eet, wanneer en hoeveel je oefent en je stemmingen houdt je op de hoogte en gemotiveerd om de cursus voort te zetten.

     

    Gewichtsverlies wordt bereikt door zowel dieet als lichaamsbeweging.Het wordt ook bereikt door persistentie.Als je op een dag uit de wagen valt, kies jezelf en ga je gezonde levensstijl verder.Niet opgeven!

     

    Lees ook:

    3 tips die helpen afvallen

    Optimaal gewicht verliezen kun je zelf

    https://afvallenafslankenblog.wordpress.com/

    Categories: Gezondheid

    Tags:

    Comments are currently closed.