Digitaal Plus: het digitale magazine in makkelijke taal voor senioren

Wil je graag bijblijven in de digitale wereld, maar heb je geen zin in ingewikkelde uitleg of vakjargon? Dan is ...

Digitaal Plus homepage: het digitale magazine in makkelijke taal voor senioren met artikelen over smartphones, tablets en int

Wil je graag bijblijven in de digitale wereld, maar heb je geen zin in ingewikkelde uitleg of vakjargon? Dan is Digitaal Plus er speciaal voor jou. Dit online magazine is gemaakt voor senioren die digitaal fit willen blijven. Of je nu net je eerste smartphone hebt, of al jaren gebruikmaakt van e-mail en apps: op Digitaal Plus vind je duidelijke uitleg, handige weetjes én praktische tips om met plezier mee te blijven doen in de digitale samenleving.

Wat is Digitaal Plus?

Digitaal Plus is een digitaal magazine in makkelijke taal. Je leest er heldere artikelen over alles wat met computers, tablets, smartphones en internet te maken heeft. Geen moeilijke woorden of technische termen, maar begrijpelijke uitleg, stap voor stap. Zo blijft digitale informatie toegankelijk én leuk. En het mooie is: je hoeft je nergens voor aan te melden. De website is gratis en vrij toegankelijk.

Digitaal fit blijven

Wat betekent dat eigenlijk, digitaal fit blijven? Net als je lichaam, moet je ook je digitale vaardigheden een beetje onderhouden. De digitale wereld verandert snel. Er komen steeds nieuwe apps, updates, beveiligingsmaatregelen en mogelijkheden bij. Op Digitaal Plus helpen we je om die veranderingen bij te houden – in je eigen tempo, op een manier die bij jou past.

Onderwerpen die je écht interesseren

De onderwerpen op Digitaal Plus sluiten aan bij het dagelijks leven van 60-plussers. Denk aan:

  • Hoe kies je een nieuwe laptop of smartphone?

  • Wat zijn leuke apps voor ouderen?

  • Hoe werkt WhatsApp, YouTube of Facebook?

  • Hoe voorkom je internetfraude?

  • Wat zijn goede programma’s om foto’s te bewerken?

  • En nog veel meer…

Ook vind je inspiratie over hobby’s en slimme tips om digitale diensten beter te gebruiken.

Digitaal fit met Digitaal Plus

Kom je ergens niet uit? Dan kun je via de website eenvoudig je vraag stellen aan de redactie. Ervaren redacteurs leggen het je graag uit. Alles op een vriendelijke, rustige manier.

Kortom: Digitaal Plus is hét digitale magazine voor senioren die op een toegankelijke manier willen bijblijven. Of je nu dagelijks op je tablet zit of af en toe iets opzoekt: met Digitaal Plus blijf je digitaal fit én goed geïnformeerd.

Bezoek vandaag nog digitaalplus.nl en ontdek hoe makkelijk het kan zijn!

https://digitaalplus.nl/

Veelgestelde vragen

Wat is Digitaal Plus en voor wie is het bedoeld?

Digitaal Plus is een gratis digitaal magazine in makkelijke taal speciaal voor senioren. Het biedt duidelijke uitleg over computers, tablets, smartphones en internet zonder ingewikkelde vakjargon. Het is perfect voor 60-plussers die digitaal fit willen blijven.

Hoeveel kost een abonnement op Digitaal Plus?

Digitaal Plus is volledig gratis en vrij toegankelijk. Je hoeft je nergens voor aan te melden en kunt direct alle artikelen en tips lezen zonder kosten.

Welke onderwerpen behandelt Digitaal Plus?

Het magazine behandelt praktische onderwerpen die senioren interesseren: smartphonekeuze, nuttige apps, sociale media zoals WhatsApp en Facebook, internetveiligheid, fraude-preventie en fotobewerking. Ook aandacht voor hobby's en digitale diensten.

Kan ik vragen stellen aan de redactie?

Ja, via de website kun je eenvoudig vragen stellen aan de ervaren redactie. Zij leggen het je graag uit op een vriendelijke en rustige manier, volledig aangepasst aan je tempo.

Hoe help Digitaal Plus me digitaal fit te blijven?

Het magazine helpt je om nieuwe apps, updates en beveiligingsmaatregelen bij te houden in je eigen tempo. Met begrijpelijke stap-voor-stap uitleg blijf je mee met de snel veranderende digitale wereld.

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Woning en Tuin

De keuze tussen Enphase en Sigenergy

De energiemarkt verandert snel. Zonnepanelen leveren veel stroom op piekmomenten, maar op die momenten verbruik je zelf vaak het minst. Om deze zelfopgewekte energie niet