Afval en papierbakken op kantoorOok op kantoor wordt er behoorlijk wat afval geproduceerd. Niet alleen voor het milieu, maar ook financieel gezien is dit wenselijk. Gescheiden afval blijkt in de praktijk vaak goedkoper dan wanneer alles als restafval wordt weggegooid. Maar hoe pak je afvalscheiding op kantoor aan? Human Office 6 Tips! Inhoudsopgave Afval scheiden op kantoor, hoe zit dat?Afvalscheiding op kantoor loont op meerdere manieren. Toch gebeurt dit in de praktijk nog lang niet altijd. Uit onderzoek blijkt dat 35% van de Nederlandse bedrijven geen of weinig aandacht besteedt aan het scheiden van afval. Waarom loopt het afvalbeheer bij veel bedrijven nog achter? Een van de voornaamste redenen is dat we thuis meer ‘gepushed’ worden om afval te scheiden. Denk aan de verschillende containers en afvalzakken. En de boetes wanneer je afval niet juist scheidt. Tijd dus om ook op binnen het bedrijf aan de slag te gaan met de aanwezige afvalstromen. Wil jij de afvalscheiding op de werkvloer verbeteren? Ga dan aan de slag met deze 6 tips:
Bij Human Office worden ook afvalbakken aangeboden om het afval op kantoor te scheiden. De Centrolitri en de Maxi zorgen voor snel en gemakkelijk afval scheiden. Voor deze en meer afvalbakken kunt u kijken bij producten onder afval- & papierbakken. Benieuwd naar meer? Bezoek snel onze website of neem contact op met één van onze specialisten. |
https://www.humanoffice.nl/producten/Afval-papierbakken |