• Offsite SEO puntentelling

    Off-site SEO, SEO puntentelling

    Als u voor het eerst een website op het internet plaatst dan heeft u iets nodig om bezoekers naar uw website te krijgen. Dat is waar offsite optimalisatie over gaat. Google wil dat de meest populaire en gerenommeerde sites aan de top van de zoekresultaten verschijnen, één van de manieren waarop zij dit bepalen is door te beoordelen welke website er naar u linkt en hoeveel bezoekers er vandaan komen. Als er nog geen inkomende links zijn en er wordt niets anders gedaan om meer bezoekers naar uw website te leiden, dan zal u gewoon niet vaak op de eerste pagina’s staan. Zeker niet voor zeer concurrerende zoektermen en zoekwoorden. Er zijn verschillende manieren om dit te doen. Vraag uw klanten om te linken naar uw website als u B2B verkoopt, schrijf educatieve inhoud en plaats dit op opinie sites, gebruik video optimalisatie om verkeer van YouTube en andere videosites te krijgen en zorg ervoor dat uw website wordt opgenomen in internet directories. Dit is de meest voorkomende en effectieve manier van offsite optimalisatie. Maar dit is tevens ook een gevaarlijk gebied, in het verleden hebben veel SEO bedrijven deze tactiek gebruikt door te reageren op berichten op grote websites en het daarbij plaatsen van een backlink in de reactie, omdat dit zeer effectief bleek te zijn. Het probleem is dat Google dat in de praktijk niet wil en dat maakt dat deze methode nu niet meer effectief is. Google bestraft zelfs actief websites die deze methodes te veel gebruiken. Dus elke off site optimalisatie moet binnen de wetten van Google blijven. Als u iets heeft gevonden dat werkt, maar is niet in de geest is van wat ze toelaatbaar vinden, dan bent u veel geld aan het besteden aan het graven van uw eigen graf. U moet de beste tactieken die Google als legitiem beschouwt gebruiken. We vermijden elke tactiek die Google zijn wenkbrauwen laat fronsen volledig en volgen hun richtlijnen voor inhoud, zodat onze klanten nooit worden geconfronteerd met straf voor iets dat met onze optimalisatie te maken heeft.

    Video Optimalisatie

    één van de dingen die een groot aantal mooie resultaten laat zien vandaag de dag is video optimalisatie. Het creëren van unieke video’s die vervolgens worden ingesloten op uw website kan een enorme impact hebben op uw rankings. Google is eigenaar van YouTube. Mede hierdoor is het een goed idee om deze dienst goed te gebruiken als u kans wilt maken op een ??goede ranking in Google. Video optimalisatie is ook een goed idee, omdat mensen eerst een video zullen kijken voordat ze de hele pagina lezen, hierdoor kunt u de inhoud samenvatten en uw bericht effectiever overbrengen. Wij werken met een top acteur om deze video’s voor uw website te maken.

    Link Building

    Websites met de meeste links hebben vaak de hoogste rang. Toch is het een beetje meer genuanceerd dan dat natuurlijk. Maar het principe blijft dat u er veel van nodig heeft. Er zijn vele soorten links zowel goed als slecht, door verder te lezen ziet u wat de moeite waard is en wat u ten koste van alles moet vermijden.

    Directe inkomende Links:

    Dit is een eenvoudige link naar uw website vanaf een andere website met behulp van uw webadres als de link. Dus een link naar mijn site eruit zou kunnen zien www.seo-snel.nl of https://www.seo-snel.nl. Zolang uw links zijn niet afkomstig van sites voor volwassenen, geneesmiddelen websites of kansspelen dan zal dit type links u nooit pijn doen.

    Back Links:

    Een link terug is een link naar uw website met behulp van een zoekterm die gekoppeld is aan uw website. Bijvoorbeeld een geregistreerde beleggingsadviseur in Amsterdam wil misschien een backlink die zegt geregistreerde beleggingsadviseur Amsterdam. U komt hiermee weg als het in de context wordt geplaatst. Veel mensen gingen in commentaar van artikelen links terug plaatsen die niets te maken hadden met het artikel. Het werkte voor een tijdje, maar één ding dat u moet weten is dat dat u Google niet lang voor de gek kunt houden. Ze vond het slechte vorm van reclame, waarschuwde mensen dat ze moesten stoppen en maakte het zo dat als u het bleef doen, uw rankings eronder zouden lijden. Dus zorg ervoor dat u de regels blijft volgen. Google wil ook dat u varieërt. Als u gewoon gebruik blijft maken van steeds hetzelfde zoekwoord dan zult u over geoptimaliseert raken. Dus moet u gebruik maken van grote groepen met verschillede zoekwoorden.

    Interne links:

    Een interne link is een koppeling van een deel van uw website naar een ander deel. Elke website heeft een aantal interne links in de vorm van een menu. Door middel van Interne links kunt u Google helpen te begrijpen welke pagina’s relevant zijn voor de zoektermen. Interne links moeten deel uitmaken van een SEO strategie. Een voorbeeld van een interne link kan zijn Neem contact op. Die link brengt u naar mijn Contact pagina van de SEO dienst en dit is een ander signaal naar Google waar de pagina over gaat. Probeer interne links te te gebruiken om te rangschikken voor een zoekwoord dat relevant is voor de webpagina maar overdrijf het niet.

    Wederzijdse links:

    Dit is waar een link van uw website naar een andere website, die vervolgens weer naar u terug linken. Dit is volkomen aanvaardbaar zolang de website waar u naar linkt relevant voor uw website is. Een link van en naar de Kamer van Koophandel is aanvaardbaar. Linken naar leveranciers of mensen waar u zaken mee doet is ook aanvaardbaar. Maar te veel van die links kunnen slecht voor u zijn als Google denkt dat u probeert om spam links te plaatsen.

    Spam Links:

    Dit is het creëren van een pagina op uw website waar u gewoon honderden links naar andere websites op plaatst die op hun beurt weer hetzelfde doen. Het beste advies dat ik u op dat gebied kan geven is NIET DOEN. Dit werd jaren geleden gebruikt en dat werkte toen ook, maar het is echt een heel slecht idee om dit nu nog steeds te doen. Google gedoogde dit lang geleden, maar sommige SEO bedrijven zijn zo verouderd met hun kennis dat ze dit nog steeds doen!

    Comment Links:

    Ik noemde de reactie links al eerder. Als u reageert op een artikel dat relevant is voor uw website dan is het prima. Echter als u reageert of commentaar geeft op een artikel dat gaat over totaal iets anders, dan zal Google je website bestraffen met een penalty. Dus als u wilt reageren op een artikel dat niets te maken heeft met wat u doet, laat de link weg.

    Artikel Links:

    Dit is de beste plek voor een link terug, er zijn een aantal mooie duidelijke regels voor. U kunt niet gewoon hetzelfde artikel blijven herhalen. U moet elke keer een nieuw artikel schrijven. U kunt dezelfde fundamentele informatie schrijven, maar het moet niet hetzelfde geformuleerd worden. Niet kopiëren en plakken dus. De pinguin update had een grote invloed op dit soort links. Ze zijn zeer alleen bruikbaar wanneer het goed wordt gedaan, alweer een goede reden dus om een professional van Zoekmachine marketing bureau SEO SNEL in te huren.

    Paginabeoordeling

    Page rank is een tool die Google gebruikt om de kwaliteit van domeinen te rangschikken. Als je links ontvangt van websites met een hoge page rank, dan krijgt u punten voor uw eigen pagina rang. Er zijn ongeveer 200 factoren die van invloed zijn op de page rank, maar de belangrijkste zijn domeinleeftijd en links. Aan de onderkant van deze pagina vindt u een lijst met links van page rank sites en hoeveel punten ze waard zijn. Deze lijst is een vereenvoudiging en het is belangrijk om op te merken dat alle links op de pagina die punten onderling zullen verdelen, dus als u de enige link op de pagina bent dan krijgt u veel punten, maar de kans is groot dat u niet de enige link op de pagina bent. Ik heb nog nooit een pagina met slechts één link gezien. Vergeet niet dat zelfs de menu items op de pagina als link naar een andere pagina worden geteld. Dat gezegd hebbende betekent dit dat de hogere page rank websites veel meer waard zijn. Als u een link van een PR 2 website heeft en uw 96 punten worden verdeeld onder 10 links, dan zal het u gewoon niet al te veel helpen. Maar bij een PR 8 plaats met 10 links ontvangt u alsnog veel punten per link. Een andere factor is dat No follow links niet meedoen met die punten. Dus heeft u een flink aantal links nodig om verder te komen en dat is waar een speciaal link building programma echt bij kan helpen voor uw website.

    PageRank puntentelling

    •1 Link van PR 0 = 1 punt

    •1 Link van PR 1 = 20 punten

    •1 Link van PR 2 = 96 punten

    •1 Link van PR 3 = 338 punten

    •1 Link van PR 4 = 986 punten

    •1 Link van PR 5 = 6902 Punten

    •1 Link van PR 6 = 12.754 punten

    •1 Link van PR 7 = 47.856 punten

    •1 Link van PR 8 = 140.958 punten

    •1 Link van PR 9 = 859.844 punten

    •1 Link van PR 10 = 5.331.037 punten

    https://www.seo-snel.nl

    https://www.seo-snel.nl/offsite-seo

    Categories: Marketing

    Tags:

    Comments are currently closed.