• Houd jij je aan het plan om af te vallen?

    Een van de meest voorkomende oplossingen van het nieuwe jaar is “om gewicht te verliezen en in vorm te komen“. Maar binnen een paar weken is een overweldigende meerderheid van mensen weer terug waar ze voedsel begonnen die niet gezond zijn en niet uitoefenen. Dus waarom beginnen zoveel mensen met goede bedoelingen en mislukken?

    De meeste mensen richten zich op korte termijn doelen en directe bevrediging. Zij willen gewicht verliezen, maar zijn niet verplicht om de levensstijlveranderingen nodig te maken om een ​​gezonder leven te leiden. Laten we eerlijk zijn dat chocoladebedekte doughnut met sprinkles beter smaakt dan een kom havermout, en wie wil niet iets nuttigen wat beter smaakt. De waarheid is, tenzij je een atletisch evenement opleidt, het is oké om van tijd tot tijd een chocolade donut te hebben. De sleutel is niet elke ochtend een chocolade donut te hebben. Realiseer dat er sommige voedingsmiddelen zijn die gewoon niet gezond zijn en dat u ze alleen maar op beperkte en matige wijze eet.

    Het tweede deel van het krijgen van vorm en het verliezen van gewicht is oefening. Opnieuw beginnen mensen met de beste bedoelingen die ik elke dag 5 mijl rijd. Echter, als u niet meer dan een mijl in meer jaren hebt gedraaid dan u wilt toegeven, is dit een recept voor mislukking. Stel gematigde en verkrijgbare doelen voor jezelf. Begin eerst met een kilometer lopen. Na een paar weken beginnen te lopen voor twee mijl, dan drie. Zodra u de 5 mijl comfortabel kunt lopen, beginnen u vier en halve mijl te lopen en voor een halve kilometer te rijden. Blijf op met de lengte die u loopt en trek af van de lengte die u loopt. Het kan 6 maanden of langer duren voordat je in dat stadium komt, en dat is goed. Het is niet belangrijk dat je snel slaagt, alleen dat je slaagt.

    Een van de grootste redenen waarom mensen gewichtstoename oplossingen geven is tijdelijk nederlaag. Misschien hebben ze op vakantie gegaan en een paar kilo gewonnen, of ze hadden een aantal grote projecten voor werk en hebben niet uitgeoefend voor een week of twee en wat is er weer om opnieuw op te starten. Wanneer u de weg naar een gezondere levensstijl begint te realiseren, zijn er bultjes en zelfs een paar doodlopers onderweg. Realiseer dat het goed is om een ​​fout te maken, zolang je weer op het goede pad komt, en probeer niet dezelfde fouten te herhalen die je de laatste keer gedaan hebt.

    https://mijnafslankervaring.edublogs.org/

    Categories: Eten en drinken

    Comments are currently closed.