• Autoglas Concurrent werkt aan complete Engelstalige database

    Autoglas Concurrent werkt aan complete Engelstalige database

    Autoglas Concurrent werkt op dit moment aan het vertalen van de complete Nederlandstalige database naar het Engels. De uitgebreide website van de autoruitenexpert was voorheen uitsluitend in het Nederlands te gebruiken en voorzag de bezoekers van alle mogelijke informatie over autoglas, maar ook achtergrondfeiten over alle mogelijke automodellen en types. Het omzetten van de volledige website-inhoud is een tijdrovende klus, maar de oprichter van het bedrijf heeft een duidelijk doel voor ogen: “Op deze manier willen we de niet-Nederlandstalige automobilisten ook goed van dienst zijn.” De website is op dit moment al te gebruiken in het Nederlands en Engels en in beide talen wordt de content met de week uitgebreid om meer mensen te kunnen helpen.

    Een complete database met alle mogelijke voertuigen

    Autoglas Concurrent heeft een duidelijke focus: het helpen van automobilisten bij het vinden van nieuwe achterruiten, zijruiten en voorruiten van de auto. Autoglas Concurrent maakt hierbij gebruik van autoglas voor de after market, autoglas zonder merklogo waardoor de prijzen een stuk lager uitvallen. Om de consument nog beter van dienst te kunnen zijn, biedt de website uitgebreide informatie over welke autoruiten geschikt zijn voor de automodellen en gaat de website herhaaldelijk in op de verschillen tussen gelaagd en gehard glas. Op die manier weet u als consument altijd waar u op moet letten en dát is waar het verschil gemaakt wordt met de concurrentie.

    Autoglas Concurrent heeft nu de grote stap gezet en stapsgewijs wordt de complete inhoud van de website omgezet naar het Engels om zo niet-Nederlandstalige automobilisten ook te kunnen voorzien van informatie en de best mogelijke autoruiten tegen de laagst mogelijke prijzen. Uiteraard met de mogelijkheid om de autoruiten te bestellen zonder montage, iets waar Autoglas Concurrent zich mee onderscheidt. Wanneer u zelf uitstekende kennis heeft over het plaatsen van autoruiten, dan wilt u niet betalen voor montage. Dit hoeft vanaf nu ook niet meer voor de mensen die wel Engels kunnen, maar geen Nederlands kunnen lezen.

    Alles voor klantgemak

    De ontwikkelingen bij Autoglas Concurrent hebben zich snel opgevolgd. Het focussen op het verstrekken van informatie over after market autoglas in samenhang met het aanbieden van inmiddels al 18 verschillende betaalopties (waaronder PayPal, Visa en iDeal) heeft gezorgd voor een ongekende populariteit van de website. De goede bereikbaarheid van de mensen achter de schermen draagt uiteraard ook sterk bij aan het klantgemak waardoor Autoglas Concurrent een dikke negen gekregen heeft van de klanten die in het verleden geholpen zijn. De website biedt een live chat, telefoonnummer en mailadres om direct in contact te komen met deze expert op het gebied van autoglas.

    De nadruk lijkt bij Autoglas Concurrent sterk op de service te liggen, mede te zien aan de korte levertijden die in de klantreviews herhaaldelijk aangehaald worden als reden om te kiezen voor deze aanbieder.

    Waarom after market autoruiten van Autoglas Concurrent?

    Autoglas Concurrent benadrukt dat het gebruik van after market autoglas een goede keuze is voor elke automobilist. Ten eerste omdat after market glas aan exact dezelfde eisen moet voldoen als autoglas bij de merkdealer en vaak gemaakt wordt in dezelfde fabrieken. Ten tweede omdat het ontbreken van een merklogo uitsluitend zorgt voor een prijs die vele malen lager uitvalt dan het glas mét een merklogo. Aangezien alle ruiten geplaatst worden door FOCWA-gecertificeerde partners weten klanten bij deze aanbieder zeker dat zij gebruik kunnen maken van de garanties die gegeven worden op het glas en de arbeid. Vanaf nu dus niet alleen voor de mensen die Nederlands kunnen, maar ook voor alle mensen in Nederland en België die Engels beheersen.

    https://www.autoglas-concurrent.nl/nl/

    Categories: Auto’s en Motoren

    Tags: , ,

    Comments are currently closed.